عمومی

  • ۰
  • ۰


دزدان حرفه‌ای نیمه‌شب با برش کرکره مغازه نقره‌فروشی بیش از صد میلیون تومان ظروف نقره سرقت کردند.
به گزارش بولتن نیوز، ساعت 8 صبح پنجشنبه چهارم خرداد، مردی با 110 تماس گرفت و ازدستبرد به مغازه نقره‌فروشی‌اش در خیابان استاد نجات‌الهی خبر داد.


ماموران کلانتری 107 فلسطین با حضور در آنجا مشاهده کردند کرکره مغازه تخریب شده و سارقان ظروف نقره و زیورآلات را سرقت کرده‌اند. این در حالی بود که بررسی‌‌ها نشان می‌داد، سارقان برای این‌که ردی از خود برجای نگذارند، دوربین مداربسته و رایانه داخل مغازه را که صحنه سرقت در آن ثبت شده، با خود برده بودند.

ماموران به تحقیق از صاحب مغازه نقره‌فروشی پرداختند که معلوم شد ارزش اموال سرقت شده بیش از صد میلیون تومان بوده و ماجرای سرقت را نیز از طریق تماس همسایه‌ها متوجه شده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات پلیسی از همسایه‌ها آغاز شد تا این‌که یکی از همسایه‌ها به افسر تحقیق گفت: صبح که به مغازه‌ام آمدم، متوجه شدم کرکره مغازه و قفل تخریب شده و در مغازه نیمه‌باز است. زمانی که داخل شدم همه جا به‌هم ریخته بود. همان موقع مطمئن شدم که از آنجا سرقت شده است. با مرد همسایه تماس گرفتم و موضوع را خبر دادم. بعد او آمد و پس از دقایقی نیز ماموران در محل حاضر شدند.

این در حالی بود که همسایه دیگری نیز به افسر تحقیق گفت: ساعت 2 بامداد بود که چهار پسر جوان را دیدم که نزدیک مغازه نقره‌فروشی «سوان» نشسته بودند. گمان کردم آنها از افراد کارتن‌خواب و زباله جمع‌کن هستند و بزودی از آنجا می‌روند. توجهی نکرده و به رستورانم برگشتم. با توجه به رفتار آنها تصور می‌کنم سارقان مغازه همین چهار پسر جوان بودند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات پلیسی برای یافتن سارقان مغازه نقره‌فروشی آغاز شد.

جوزف، صاحب مغازه نقره‌فروشی درباره ماجرای سرقت از مغازه‌اش گفت: من از سال 79 این مغازه نقره‌فروشی را اداره می‌کردم. شعبه اول آن در تبریز و شعبه دوم در اختیار من بود. مدتی قبل به دلیل مالیات بالا مجبور شدم مغازه را به حالت تعطیل درآورم. صبح از طریق تماس یکی از همسایه‌ها متوجه سرقت از مغازه شدم. زمانی که به محل آمدم، متوجه شدم همه وسایل مغازه به‌هم ریخته است.

وی افزود: ظروف و زیورآلات نقره که بیش از صد میلیون تومان ارزش داشت سرقت شده و کرکره مغازه ماهرانه تخریب شده بود. سارقان فرصت نکردند گاوصندوق را که داخل آن نیز ظروف نقره بود، خالی کنند.

منبع:https://www.bultannews.com/

  • ۹۸/۰۶/۰۶
  • fatemeh zangoei

خرید نقره

نظرات (۱۰)

  • دوربین مداربسته
  • عالی بود

  • دوربین مداربسته
  • کانال تلگرامم دارید؟

    آیا تصمیم دارید پروتز سینه انجام دهید؟ اگر هنوز نمی دانید برای انجام آن به سراغ کدام دکتر بروید، ما در این مقاله به شما در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه  کمک می کنیم . پروتز سینه یکی از عمل های زیبایی است که برای رسیدن به نتیجه ایده آل بهتر است به سراغ بهترین دکتر پروتز سینه بروید.

  • بهترین دکتر زیبایی در تهران
  • بهترین دکتر زیبایی در تهران آن پزشکی است که بتواند ما را به هدفی که داریم، نزدیک‌تر کند. هدف ما از مراجعه به پزشک زیبایی چیست؟ مسلما زیباتر شدن است. شاید شما هم از این دست افراد، در اطراف خود دیده باشید که بعد از عمل جراحی تغییر منفی کرده‌اند و متاسفانه زیبایی خود را از دست‌ داده‌اند. واقعا چطور می‌توان این اتفاق را هضم کرد؟ خیلی از افراد با تجربه‌ی جراحی‌های ناخوشایند یا دیدن اطرافیان خود به کلی قید اعمال زیبایی را می‌زنند.

  • رفع سلولیت
  • سلولیت پوستی زمانی اتفاق می‌افتد که در قسمت لایه پوستی چربی شروع به  ذخیره شدن می کند که در آخر روی پوست ناهمواری هایی شکل می‌گیرد.  این عارضه مشکل خاصی ایجاد نمی کند. اما زیبایی اندام را تحت تاثیر قرار می دهد.

    کاشت مو روش بسیار مناسب و مفید و البته دائمی برای رفع مشکل طاسی است . افراد بسیاری را می بینیم که به دلایل مختلف دچار ریزش مو هستند و بعد از مدتی قسمتی از سر و یا کل سر با طاسی مواجه می شود.در ابتدا برای اینکه بتوان از ریزش موها جلوگیری کرد بهتر است

  • خرید پروفیل
  • امروزه در جهان در صنعت ساختمان سازی از مصالح فراوانی استفاده می شود که در کدام برای تکمیل شدن ساختمان نقش مهمی دارند. یکی از این مصالح که کاربرد به سزایی دارد پروفیل می باشد. پروفیل ها در دو نوع ساختمانی و صنعتی تولید می شوند.در ساخت درب و پنجره نوع ساختمانی و نوع صنعتی آن در ساخت خودرو به کار می رود. همچنین پروفیل ها به دلیل استحکام و خواص بسیار برای ساخت و ساز در قدیم هم استفاده می شود. در هر پروژه ساختمانی و پل ها و زیباسازی شهر می توان کاربرد پروفیل را مشاهده کرد.

  • کاشت ریش
  • کاشت ریش  در جوامع امروزی همه روزه مدها و لباسهای گوناگونی را در میان مردم شاهدیم که همه روزه دست خوش تغییرات می باشد.این تغییر و تحول مدها و لباسها نیز در میان آقایان نیز به صورت وافری همه روزه مشاهده میشود و افراد با تیپ ها و لباسهای مختلف سعی بر ابراز اندام و هرچه بهتر جلوه دادن خود نیز می باشند.

  • خرید ضایعات
  • امروزه خرید ضایعات می تواند زمینه ای را برای درآمد زدایی فراهم کند زیرا ضایعات طلای کثیف است و افزایش رو به رشد آن خرید و فروش این محصول را بسیار زیاد کرده است و باعث می شود کسب و کار در این شغل رونق بگیرد اما آگاهی کافی و ندانستن اصول و قوانین در این کار یک مشکل برای فروشندگان است

  • بهترین دکتر مزوتراپی
  • ما در این مقاله قصد داریم شما را با 10 تا از بهترین دکتر مزوتراپی آشنا کنیم. مزوتراپی پوست صورت، یکی از روش‌ های جوانسازی پوست صورت است که هم در زمینه تخصص پوست و مو و هم پزشکی زیبایی کاربرد دارد. مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی غیرجراحی برای پوست است که در آن از تزریق‌ های میکرو برای انتقال عناصر طبیعی فعال به پوست، استفاده می‌ شود. تمامی این عناصر به طور طبیعی نیز در پوست وجود دارند. انجام مزوتراپی صورت، مزایای بسیاری دارد، از جمله این که از شل‌ شدگی و افتادگی پوست جلوگیری می‌ کند، پیری پوست و چین و چروک‌ های صورت را برطرف می‌ کند و موجب شادابی و جوانی پوست و بهبود بافت آن می‌ شود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی